onsdag 30 november 2011

Godmorgon torsdag!

Tänk att det redan är fredag i morgon! Tycker dagarna går galet fort nuförtiden ,vet inte om det är bra el dåligt att tiden går så fort:)

Idag är en bra dag,syrran kommer från Västerås och hälsar på! Ska bli så mysigt,vi ska shoppa nya skor hyra film och laga god mat och bara mysa, i morgon är jag ledig och då ska vi bara chilla syrran jag och plutt som får vara ledig ,sen på förmiddagen får vi besök av Sofia.

I helgen väntats jobb(är på jobbet nu me,har varit här sen i går lunch) men innan jobbet på lördag har jag bjudit hem Linda med familj hit på lätt lunch och fika! Mycket trevligt ska det bli,svårt att få ihop att träffa vänner så när alla jobbar mycket:(

Statusen på mitt Face är hemskt! Svullnaden har inte lagt sig.. Har även blivit lite blå under ögat,ser ut som nån gett mig en och annan smäll i ansiktet men så är det ju inte tack och lov:)

Nu måste jag kila! Ha en bra dag alla fina..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar