torsdag 24 november 2011

hemmadag

Idag har jag fått en hel del gjort allt från att rensa alla garderober till att möblera om i barnens rum,plus fikat med Sofia och tagit en liten power nap på 30 min!

Nu på kvällen var egentligen träning inplanerad,men var tvungen att ställa in då M kom hem försent!
Ikväll blir det istället att packa inför helgens jobb som är fredag till lördag em,direkt efter jobbet så åker vi på julbord med Magnus familj och släkt,varje år käkar vi julbord på sundbyholm slott,är verkligen så mysigt att ha en sån tradition!
Blir en kort vistelse i eskilstuna då jag går på mitt jobb igen söndag till måndag,dom dära jobbhelgerna jag har var sjätte vecka är verkligen så underbara (läs hemska)

Sen på måndag är det tandläkaren som gäller,ska göra ett ingrepp som jag är jätte nervös över,mår illa bara jag tänker på det..usch usch

Nu måste jag fortsätta här hemma..Ha en fin kväll

1 kommentar: