tisdag 27 december 2011

Packa!!

Packa packa och åter packa,jag har fixat som en galning här idag,har packat ordningen till alla barnen,tvättat massor av maskiner kläder plus ytterkläder (och såklart skulle allt tvättas i olika grader så det blev max 3 plagg i varje tvätt) och samtidigt som jag har fixat som en galning så har jag ju även 3 barn att ta hand om som vill ha mat och uppmärksamhet! Fast jag har klarat det ganska bra,plutten väska är packad,stora killarna väskor är packade och min är halvpackad..känns som att jag kan varva ner liiite nu iaf,killarna är påväg till bromma för att åka till sin pappa och jag har tagit några minuter paus i soffan me lite godis:)
Tänk att om 2 dar så sitter vi på planet till NY! planet avgår tidigt på torsdag morgon från arlanda,eftersom det går så tidigt måste vi åka redan i morgon och´lämna plutt hos sin farmor och farfar..vi kommer oxå stanna där över natten..innan vi åker och lämnar har jag tid och frisören,måste ju bli lite snygg i håret innan vi åker:)
Fast jag har haft galet fullt upp idag så har vi hunnit med att fika hemma hos Sofia och Tuva i dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar