måndag 23 januari 2012

:)

Dagen idag har jag spenderat hemma hos min vän Sofia,det blev det vanliga,fika,prat och lite gos med bebis!
Just nu händer det mycket bra saker runt omkring mig,kan tyvärr inte säga vad det är just nu mera än att jag är glad (och lite nervös)

Skolan flyter på bra,har lämnat in 2 uppgifter och fått bra omdömme på dom båda,betygen för just denna kurs får jag när jag lämnat in 4 uppgifter och gjort 2 prov! Tänkte anmäla mig till första provet om ca 2 veckor,vecka 11 ska hela kursen vara klar.

Nu ska barn nattas,resten av veckan och helgen kommer jag enbart spendera på jobbet..förutom onsdag då har jag ledigt,men har saker inbokade redan nu,allt från tandläkare med Isaac till läkaren till fikadate.

Ha en fin måndag




1 kommentar:

  1. Skönt att du är klar med några. Jag börjar oxå komma igång men har inte lämnat in ännu, tar nog flera samtidigt

    SvaraRadera