måndag 16 januari 2012

En liten tjuvtitt

Idag har vi fått städat hemma,och det behövdes verkligen! Jag tänkte ändå eftersom det är städat så kan ni få en liten tjuvtitt hur vi bor:)

I nuläget så är jag inte nöjd med storleken på lägenheten,vi bor 4 personer här på heltid och har en trea på 86 kvadratmeter,börjar bli för tok för litet nu när killarna blivit äldre,jag hoppas att nån gång (läs snart) att vi kan köpa större:) ja det är ju inte gratis att köpa i Stockholm om jag säger så:)

Jag vill ha 2 badrum,ett me dusch och ett med badkar:) och sen vill jag ha minst 4 sovrum och en stooor klädsammare och ja jag vill helt enkelt ha större:) men det kommer snart?jag får helt enkelt stå ut me saker högt och lågt i lägenheten ett tag till :) jag klagar inte på läget heller just nu vi bor i ett underbart fint område,det finns dom som har det mycket värre jag vet...

1 kommentar:

  1. Låter med andra ord som mitt område skulle va perfekt för er ;-) lite off men stort o prisvärt ;-) finns en femma i östergården samt två fyror i västergården nu :-) kika, kostar ju inte haha

    SvaraRadera