lördag 21 januari 2012

LUGG!!

Fan jag gjorde det IGEN! jag tog steget och klippte lugg idag..ångrar mig bittert kan jag säga,har klippt av jätte mycket och känner´mig inte ett dugg nöjd,jag passar i det så det är inte det, men det blev helt enket inte en "bra lugg" tack och lov så kan den klippas om för enligt mig har hon klippt för lite lugg! Jag vill att min ska börja högt upp i hårfästet och vara ganska bred och sluta under ögonbrynen,typ så att man nästan inte ser nått,ska det vara så svårt att förstå och klippa så? Ja tydligen!! Vet inte om jag spar ut el om jag vågar klippa om..Annars får ni se mig me nått gulligt spänne el så i luggen ett bra tag framöver!!!!!!!!!!!!!!!!!! Morr Morr


Exakt denna bild visade jag,enligt mig är det här en snygg lugg,min blev inte ens i närheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar