fredag 27 januari 2012

Middag och blingo

Var jätte kul att få träffa våra vänner idag! Blev bjudna på god mat:) när klockan började närma sig 19 lämnade vi barn och våra män och drog på klädparty hos grannen, där bjöds det på galet mycket gott ( allt från vin till snittar och kladdkaka ) köpte ett par jätte snygga mjukisbyxor i ekologiskt tyg till Maxis,det var ingen mindre än Anine Bing som hade designat dom! Får lägga upp bild när jag får hem dom! Hade kunna köpt mycket mera men tyvärr så kostar kläderna en del:( får köpa ett plagg i taget:) Fick tyvärr lämna partyt tidigare,jag hade trötta barn som ville hem och sova ,har iaf bokat att ha en träff hemma hos mig,då kommer tjejen som hade partyt hem till mig och visar kläderna och jag bjuder på lite gott att äta på:) kommer höra runt bland lite vänner och hoppas på att flera vill komma:)

Nu måste jag sova,mår ännu lite risigt att min förkylning! Måste pigga på mig tills i morgon,först måste vi storhandla sen efter väntar jobb!

Just ja! Måste säga grattis igen till min vän Linda som har kommit in på sin utbildning på 3,5 år på högskolan ! Du kommer fixa det galant:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar