fredag 20 januari 2012

Pingu

Godmorgon lördag! Maxi och jag ligger och tittar på pingu i sovrummet för att inte väcka dom andra.. Älskar att ligga och mysa på morgonen en liten stund iaf,för att man vet att när man kommer upp så börjar allt plockande och fixande..

Idag vet jag inte riktigt hur dagen ser ut, vet iaf att vi väntar på svar ang en middag som vi hoppas på blir av idag med vänner.. Ska komma på nått att göra på dagen med barnen idag,nått som alla gillar,ska även en snabb sväng till Väsby och köpa skolböcker!

Har även tänkt gå till frissan en snabbis nu klockan 10 när dom öppnar,planerar att göra en sak men vet inte riktigt om jag vågar,vet att jag alltid ångrar mig! Återstår att se om jag vågar..

Igår shoppade jag lite kläder till barnen ,var heeela 10 % rabatt på H&M och då måste man ju passa på;) tror jag fick kanske 70 Kronor rabatt,jaja bättre än inget ;) till mig själv blev det inget,känns som att jag har en hel del kläder nu,det ända som jag skulle vilja hitta är ett par riktigt snygga gråa slitna jeans,ska kolla på TIGER när lönen kommer in..

Ha en bra lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar