tisdag 31 januari 2012

Tillbaka igen

Har haft ett par tuffa dagar,först har jag jobbat mycket i helgen plus haft en förkylning på det,men det värsta av allt var i söndags! Jag åkte nämligen på kräksjukan,det var hemskt kan jag lova! Smärtan i magen var inte att leka me:( spenderade natten på toagolvet,hade så ont i magen att jag inte kände att jag sov på ett hårt golv hela natten,blev helt Slut av smärtan,kräktes bara nån gång så me det var det ingen fara,var smärtan som var hemsk! Nu hopps jag att ingen annan får det bara,jag är iaf helt frisk nu:)

Veckan kommer bestå av nån ledig dag,intressanta möten,lämna barn på Bromma flygplats och sen ska även ett prov hinna skrivas på torsdag ! Till helgen väntas fest,en nära vän till familjen fyller 40 år så det blir fest och mat på en restaurang ,syrran och mor min kommer hit på lördag ( festen är i Stockholm ) kommer bli lugnt för oss då min yngsta son följer me,har tyvärr inte så många barnvakter som kan hjälpa till att passa,från början var det tänkt som en barnledig kväll men vi fick lite ändrade planer i familjen,min M måste åka till Åre me sitt jobb på konferens,stackars han va;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar