lördag 25 februari 2012

Ikea

Wiii blev en tur till ikea idag efter jobbet med Samantha och Sofia, Vi kom på i bilen att det är ju lördag och löning,undrar hur kaos det kommer vara? Men det gick jätte bra där inne, det ändå var att det var galen väntetid för att få hjälp att skriva ut en orderbeställning..Fick med mig så mycket fint hem,fokus låg på sovrummet…det ser ut som ett helt nytt rum! jag har köpt allt från sänggavel till matta till gardiner och lite annat smått och gott,fint blev det iaf! Nu måste bara M komma hem och skruva ihop allt..Nu ska jag ta mig en välförtjänt vila i soffan med dricka och godis..jag går på jobbet igen i morgon..då har jag inte träffat familjen på 4 dar..går av på måndag..och då blir det 5 dar..Gissa om jag kommer springa till dagis när jag slutar på måndag..Isaac dröjer tills jag får träffa han åker till moster i morgon..Just ja efter ikea idag åkte jag och köpte en lite försenad present till M,han fyllde nämligen år när jag låg i influensan..jag tror han kommer bli nöjd och glad över det han får..köpte även lite kläder till barnen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar