lördag 18 februari 2012

Inredning

Sitter och tittar och planerar inredning i sovrummet,har sett en fin sängstomme jag vill köpa och ett fint klädskåp,har sålt bort våran byrå vi hade för ställa ett klädskåp där istället,kan tänkas att det blir lite trångt med ett skåp i sovrummet vi har nu, men förhoppningsvis så ska vi inte bo här resten av livet:) Vill även köpa tillhörande sidobord till sängstommen,ska åka och kolla på sängen i slutet av månaden och skåpet får jag köpa nästa månad..Har en liten lista i mitt huvud på vad jag mera vill köpa till sovrummet, bla 2 mattor nya lampor och lite annat smått och gott..Fast det är nog inte bara sovrummet jag vill göra om utan även lite nytt till toa  har hittat en jätte fin duschmatta som inte skulle sitta så fel här hemma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar