onsdag 15 februari 2012

Läkaren igen

Jag är så glad , idag för första gången på 6 dar sitter Maximilian upp,visst efter en Ipren men det har han definitivt inte gjort dom andra dagarna.idag sökte vi läkarvård igen,fråga mig inte hur jag kom dit men jag kom fram iaf,tog mig ut i snöstorm dunder sjuk,jag trodde ett par ggr att jag skulle tuppa av,men jag var så orolig och blev starkare av det,väl hemma sen sov jag och Max som vi vore medvetslösa:( läkaren tog stick i fingret på Max,men det visade inget (bara lite förhöjd sänka) vi fick domen att vi åkt på influensan,jag var 10 år när jag hade den sist! Usch det har verkligen varit en hemsk vecka,men jag har klarat det helt utan hjälp (min stora urgulliga son har hjälp mig mycket när han slutat skolan,men jag är livrädd nu att han ska få smittan)
Jag trodde aldrig att detta skulle vända men Maxi är på god väg nu även om det är en bit kvar till 100%frisk,jag hoppas att det vänder för mig i morgon för jag behöver verkligen komma iväg och fixa lite med jobbet på fredag!!

(man smittar till febern är borta,jag hörde mig för med läkaren)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar