torsdag 16 februari 2012

Öronvärk!

Sitter och försöker få i mig lite mat,känner absolut ingen smak eller lukt! Idag hade jag planerat att jobba men det gick bara inte.. Nu orkar jag inte vara sjuk längre ..
Igår vid 18 började Max få jätte ont i sitt öra, har fått gett Ipren 2 gånger i natt för att han haft så ont :( i morse när vi vakna hade det runnit massor av klet från örat:( ringde läkaren och fick en akuttid nu på morgonen .. M är där med honom nu:( känns som att vi är tillbaka på ruta 1 nu:(
Västerås kommer jag få ställa in:( dopet känns oxå långt borta:( så tråkigt! Men det kanske sker ett under under dagen att jag börjar må bättre isåfall kommer jag och mina stora grabbar gå på dopet:) vill ju inte missa!

Ikväll landar min stora son William på Bromma,ska bli så mysigt..längtar massor:)
Nu ska jag passa på att vila lite medans jag är lite själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar