onsdag 22 februari 2012

Sportlov

Sitter me William och äter god frukost,stora herren fick bestämma vad han ville ha,och jag tackar inte heller nej till gott:)
Mina stora killar har sportlov olika veckor,William har haft hela denna vecka och Isaac nästa vecka. William har spenderat några dar hos sin mormor för att slippa ha tråkigt här hemma när vi varit sjuka! Nästa vecka är det Isaacs tur att mysa i Västerås fast inte hos mormor utan hos sin moster:)
Jag är inte 100% återställd ännu ,är lite svag och känner mig inte kry helt enkelt.. (inget som smittar) men i morgon kör jobbet igång igen så jag hoppas att jag e piggare i morgon!
Maxis ska till dagis i morgon,han behöver verkligen komma dit och leka med sina jämnåriga vänner:) 2 veckor har vi nästan varit hemma nu.. Maxis har så mycket bus och lek i kroppen,visst att jag kan leka med han men inte så som han och kompisarna på dagis leker...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar