fredag 30 mars 2012

Fredag igen

vilken dag det har varit idag,en spännande dag! Jag har för första gången ringt upp folk som söker jobb och bokat in en intervju med dom,haha tänk om dom jag ringde visste att jag var exakt lika nervös som dom var:)men jag skötte det bra,så nu väntar bara det roliga och det är intervjun som sker nästa vecka! Tur att jag varit på utbildning och vet exakt hur jag ska säga och bete mig;)

Skönt att det är fredag idag,har faktist längtat hela veckan efter fredag,för just nu är det så mycket som händer att man får vara glad om man hinner andas,mycket roligt och spännade har även me hänt men det får jag ta upp lite senare:) I helgen hoppas att jag att vi hinner träffa upp några av våra vänner och umgås,man får passa på att ses på helgerna! I morgon kväll väntas middag i stan med flera av mina arbetskollegor vi blir ett gäng på 9 st,ska bli super trevligt,vet inte om flera har tänkt gå ut men jag hoppar nog det och åker hem och sover känns det som just nu..

Nu måste här plockas får besök innan middagen i morgon och då vill man gärna ha lite städat,ikväll kommer vi inte ha nån särskild fredagsmat utan jag barnen kör på makaroner och nått enkelt till, M har varit borta på jobb  så han kommer sent! men en film och godis blir det nog  ikväll

 

Systemkamera 755

Systemkamera 746

Systemkamera 753

Slängde upp ett par härliga och fina bilder från när vi var i NY, skulle inte tacka nej till att åka dit nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar