måndag 19 mars 2012

Snö!!

Herregud vilket väder! hemskt väder..var nästan storm när jag gick hem ifrån dagis i morse.Snart ska jag bege mig till ´jobbet,åker lite tidigare då städerskan kommer! Idag har vi fått lämnat in våran bil på lagning,vi trodde vi skulle få tillbaka den idag,men icke! Panik typ,nej inte riktigt men nästan:) så idag får M känna på hur det känns att hämta och åka kommunalt hem med Maximilian..om´jag känner han rätt så kommer nog taxi bli lite inblandad idag tror jag:) Jag är så van att åka så varje morgon så mig stör det inte så mycket!

Systemkamera 781

Systemkamera 767

Detta väder vi hade i NY hade inte varit helt fel nu..det var i december men vi hade strålande sol och runt 11 grader..det brände i ryggen när vi promenerade ute..Om tidningen har rätt så kommer det fina vädret i slutet av veckan,perfekt då vi ska åka till västerås hela helgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar