lördag 28 april 2012

Baka

Vi har bakat här hemma idag på kvällen,det blev äppelmuffins! Maximilan älskar att baka,det har kommit mera och mera på sista tiden,så fort han ser ett ägg vill ha baka kaka:)
En sak jag börjat tänkt på mer och mer, det är att jag undrar hur Maximilian kommer reagera när han blir äldre och vet att han varit med i en blogg,undra om han kommer tycka det är ok! Jag har ju snart 2 tonårskillar och dom slipper helst vara med i bloggen och på bilder .. Dom är stora och vill inte att jag skriver mycket om dom.. Det är pinsamt osv .. Och självklart slipper dom...så jag får fortsätta skriva om minstingen tills han säger att det är pinsamt :)

1 kommentar:

  1. Jag märker att jag skriver mindre o mindre om Inez ju äldre hon blir... Men om hon inte vill i framtiden att saker ska finnas om henne på nätet då lösen skyddar jag den och startar en ny :-) men tror barnen tycker det är lite roligt, syns du inte finns du inte :-) kram

    SvaraRadera