fredag 27 april 2012

Fredag kväll

Ligger i sängen och söver en trött kille,det är så mysigt att ligga brevid och gosa på kvällen,jag har inget emot att ligga brevid och söva fast maxi är 3 år gammal,både han och jag gillar det så varför inte,han kommer inte vilja ha mig brevid sig resten av livet så bäst att passa på:)
Har varit 2 långa dagar,har känt mig små risig och väldigt trött några dagar nu..i eftermiddags efter jobb så tog jag och barnen cykeln till affären och köpte Thai mat och en annat massa gott tills ikväll...,vi är nämligen själva hemma idag M är och roar sig ute me kunder och kollegor ikväll ,roligt för han men mindre kul för oss,men jag unnar han självklart det ändå..
I morgon hoppas vi på att vädret är fint så man kan vara ute,vill inviga Maxis fina cyklar han har fått!!på eftermiddagen i morgon har jag tid hos frissan..har även planerat att träna på söndag (om inte solen skiner hela dagen,då blir det till att ta vara på det) tur att det är "långhelg " för då kan jag smita iväg och träna i princip när jag vill ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar