fredag 20 april 2012

Fredagskväll

Här hemma till middag blev det flygande Jacob med ris och en god sallad,fick göra halv utan banan då vissa i familjen inte vill ha det i mat,jag tycker det är galet gott,speciellt till curryn man har i såsen..
Maximilin har fått i sig några tuggor mat och 2 morötter nu på kvällen,känns så skönt att se att han får i sig lite.. Jag blir jätte stressad av att han aldrig äter när han är sjuk .. Då menar jag aldrig nästan nått..( men ikväll åt han tack vare att han fick en Ipren,ville inte ge men gav enbart därför )
I morgon väntar jobb för mig igen,blir ett långt pass och går av på söndag,och då räknar jag med att maxi är 100% frisk för vi ska nämligen till våra vänner i stan!!! Vill verkligen inte behöva ställa in igen..
Nu blir det film chips och godis !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar