måndag 16 april 2012

Kräk * 3

I morse låg jag och halvsov bredvid Maxi! Vaknar av ett ryck av att han börjar hörkla:( kräks upp slem och lite saft,efter en timme hände samma igen .. Fast bara lite lite.. Kom inget mera sen på hela dagen tills för 30 min sen då han svepte en halv flaska saft,det kom upp lika fort som det kom ner! Vet inte vad det kan vara,jag tror på att det är febern som gör att han mår illa,kräksjukan hoppas jag inte att det är,det lär visa sig.. Sjuk är han iaf,riktigt sjuk ..( var iofs på ett Lekland i lördags,som jag gärna håller mig ifrån för just slippa sånt hära,skulle ju vara härligt om det är nått äckel skit därifrån) !!!!!!
M kom hem tidigt idag för att jag kände mig orolig att vara själv när Maxi är så sjuk,bästa pappan köpte såklart med sig en present till sin lilla sjukling.. Nyligen orkade han öppna den..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar