onsdag 25 april 2012

Presenter och trött

Jag vet inte vad det är idag,men jag har haft galen huvudvärk och varit totalt paj! Har varit ledig idag så dagen har varit ok trots tröttheten,skulle nästan kunna vara sjuk känns det som !Har varit en sväng till centrum idag med Isaac,han behövde klippa sig ( inte alltid lätt att få med en snart tonåring till frissan) men det gick och snyggt blev det:) kikade runt efter lite kläder men inte så mycket som föll mig i smaken,men hittade iaf ett par jeans från TIGER som jag älskade massor:) så dom fick det bli! Idag när min man kom hem från sin resa så hade han med sig presenter till oss alla ( alltid) jag fick parfymen WOOD från DISQUERD...
I morgon är det jobb igen,kör ett långt pass på ca 26 timmar men sen är jag ledig igen tills nästa onsdag,så jag klagar inte.. Innan jobbet i morgon ska naglarna fixas,man känner sig genast
kvinnligare och finare med lite naglar:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar