söndag 22 april 2012

Söndag kväll

Vilken dag,men en bra sådan såklart! Gick av mitt hästpass i morse och då åkte vi raka vägen till våra vänner,Maximilian som har varit riktigt sjuk i 1 vecka längtade efter att få leka och vi längtade efter våra vänner,det blev mycket prat om den kommande resan som vi ska göra ihop i sommar .. Vi längtar efter sol,sommarlov och semester,jag tror hela våran familj är värda lite semester..Fanny och jag passade på att ta en solning och samtidigt köpa med oss Thai mat hem.. Var skönt med en solning ,kände mig lite väl grå..dagen har varit super bra men jag är lite trött nu..kvällen avslutades med att vi åkte till Vaxholm och köpte en el-skoter som Isaac hittat själv på blocket..( hans förra gick tyvärr sönder,men nu hade han sparat ihop till en ny) så i morgon blir det åk premiär till skolan:)

1 kommentar:

  1. Ååh det va såå kul att hänga lite igår (=
    vilka fina kort på barnen,världens finaste pojkar (=

    och nu ere snart dags för resan bara 89 dagar kvar hahah, längtar ihjäl oss!

    kram kram till er,/ f w v

    SvaraRadera