lördag 12 maj 2012

Lördag

I morse var jag barnledig,ändå kunde jag inte sova längre än till kl 7..helt otroligt! Är så van att gå upp tidigt så kanske inte så konstig ändå! M och Maximilian åkte till M föräldrar och alla kusiner igår för att hälsa på! Tyvärr kunde jag inte åka me då jag gick på mitt jobb i dag vid lunch.. Kändes jobbigt att inte få följa me.. Innan dom åkte Igår så var Maximilian och jag och köpte paket till kusinerna .. Det var Maximilian som ville det,och självklart fick han det,han valde allt själv.. Man ska lära barn att var generösa och dela med sig.. Det var en lycklig Max som åkte igår kan jag lova,det ändå tråkiga var att han fick vänta me att lämna paketen idag..så gissa vem som sov med allt i natt? Min lilla lilla plutt snällare pojke är nog svårt att hitta.. ( ja det är sant,han är för snäll och go och kärleksfull liten 3 -åring och väldigt lycklig oxå som har världens bästa bröder och mamma och pappa)

Träningen flyter på bra för mig,mår så bra på gymmet! Passade på att köra ett pass innan jobbet .. Gick riktigt bra! Har inte velat skriva nått i bloggen men gör det nu,kör på lchf nu ett tag,inte slaviskt men så att det räcker..Har uteslutit allt socker och alla kolhydrater ,ska inte leva så hela livet då jag älskar allt vitt och osunt ,men jag ska köra så här ett tag,jag mår bra av det och även min mage mår bra av det..fuskar lite med att äta lite naturgodis och lite mörk choklad slinker ner då och då till kaffet.. Men annars så fungerar det utmärkt för mig! Ska påpeka att jag inte är ute efter att gå ner i vikt,tvärtom jag vill bygga muskler och bli fastare..

1 kommentar: