lördag 30 juni 2012

Regn och åter regn

Klart vi vaknade upp till regn idag me,helt otroligt..bara nån månad kvar till höst nu då.. Å vad Sverige är underbart i bland!!

Igår kväll började jag känna mig lite krasslig,var galet trött,frös svettades och mådde lite illa,vilket jag alltid gör när jag är trött..mådde typ lika idag så M har åkt iväg idag några timmar med plutt in till stan så jag fått vilat lite,dom har myst med lunch söderhäng och bio..Gissa om plutt var lycklig över att få gå på Alfons.. Ikväll är det M tur att"vila" han ska på fest,eller fest och fest hans 50 åriga kollega fyller år,var oxå såklart bjuden men känner att jag inte har ork att gå:) plus att det är 12 mil bort.. Nej jag och mini är hemma och myser med film och godis istället..

Är tomt här hemma nu verkligen ,min äldsta har åkt hem till sin pappa igen och Isaac är hos sin mormor sen i torsdags och bara har det bra..på måndag blir vi fullt hus igen:)
I morgon väntas det kalas för en nära väns dotter,mini spricker av längtan att få ge paketet till henne .. Det var jag som köpte det,och jag säger så här,gissa om det kliade i fingrarna när jag handlade.. Gissa vilken avdelning jag var på? Herregud tänk att ha en flicka,jag skulle göra henne till min lilla prinsessa..

vem vet nån gång kanske vi med får en prinsessa i huset,men just nu så nöjer jag mig med att han mina prinsar..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar