tisdag 31 juli 2012

Prosit

Jag hostar nyser och snorar och är så risig! Jag har åkt på en förkylning från hell.. Ända nackdelen med att vara utomlands,jag blir alltid sjuk när jag är hemma igen..Om 3 dagar åker vi till vårt hus vi hyrt i vimmerby,man kan ju alltid hoppas på att bli frisk tills dess..

Bloggen har strulat sen vi kom hem,har inte kunnat ladda upp bilder men ser ut som det fungerar nu ,bilderna från Cypern har jag inte hunnit laddat upp,men dom kommer nån dag iaf:)

Inatt har jag kört ett pass på jobbet,har valt att ta min semester lite hur som helst..spar dagar till vintern..har semester nu ända till måndag då jag kör ett pass igen .. Dagis och fritids kör igång för killarna den 13 augusti..då även vi börjar jobba på allvar igen och vardagen börjar:)

Nej nu vill jag bli frisk,vill träna och ut och gå och ut och springa,är snart 14 dagar sedan jag tränade!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar