fredag 24 augusti 2012

Dagen som varit

Ja dagen som varit har verkligen gått i ett,vi har pusslat och fått ihop det:) plutt är ännu sjuk,jag är varit iväg några timmar från han då jag gjorde annat som jag inte skriver om här i bloggen;) ja ni får vara nyfikna:).. Jag är helt totalt slut i kroppen och i huvudet idag,vet inte varför..har fått tagit Alvedon 2 ggr idag..Åkte en snabbis till centrum idag me Isaac,jag hade lovat han nya converce skor,vi gick från stadium ett antal tusen fattigare då vi kom på att det saknades ganska mycket i klädväg till isaacs fotboll han har börjat i,var bara se glad ut och betala för kalaset,men jag har en nöjd
Son och det är huvudsaken;) ja just ja det blev även ett par vinterskor och grusskor eftersom dom hade ett erbjudande att dom bjud på det billigaste paret om man köpte 3 par!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar