tisdag 21 februari 2012

Fettisdagen

Satt tidigare och kollade på tv 4 nyhetsmorgon dom bakade en massa olika semlor! såg verkligen jätte gott ut men jag är inget stort fan at semlor,jag kan ta en tugga sen räcker det..ogillar mandelmassan starkt:(

Här hemma fortsätter vi att pigga på oss,Maximilian är helt frisk nu! frisk och glad..visst han hostar till ibland och snorar lite..själv mår jag mycket bättre men är ännu lika svag och blir trött av att bara säga hej! har en “vilodag” till hemma sen är det tillbaka till verkligheten igen..men jag kan lätt säga att influensan är jobbigare än alla jobb som finns..fy fan säger jag..Sakta men säkert går det framåt för mig..(väldigt sakta) Har suttit här hemma och försökt få ihop lite saker,men min hjärna vill inte hänga med riktigt känner jag! skulle även logga in på mitt skolkonto men har helt glömt bort lösenordet,fick snällt maila läraren om ett nytt..Det ändå som finns uppe i min skalle är enbart snor nu och ingen hjärna!!

Nu ska det hängas tvätt och sen ska jag leka och gosa med världens gosigaste son,jobbsakerna får vänta tills jag fått tillbaka min hjärna:) Ha en fin dag..

 

semla_1202193933_2678426

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar