måndag 20 februari 2012

Fy fan

Kors i taket! Jag har lyckas tagit mig ut idag,tog mig in till stan till kontoret för att fixa viktiga saker som har med jobbet att göra,behövde få ordning på ett rullande schema till oss alla i personalgruppen.. Lättare sagt än gjort är det..plus så hämtade jag min nya dator som jag fått genom jobbet.Jag har haft turen att jobbat hyfsat lagom hög procent ett bra tag men har nu höjt den en hel del,ska bli spännande att se hur man kommer få ihop vardagen ,jag får inte glömma bort att jag pluggar samtidigt..skulle skrivit prov nu på torsdag men får flytta det tills näsa torsdag då jag måste hoppa in och jobba istället ..
Att jag har varit ute idag känns,mår som en påse skit nu och är tvungen att ligga i soffan och samla krafter! I morgon och på onsdag har jag utbildning men fick såklart skjuta på det då jag är så svag..
Tog även en snabb sväng förbi Fia och lämnade en dop present..

Slänger upp en bild på mig själv,titta mina ögon..känner inte igen mig själv...i veckan blir det träning och solning( om jag ens får tillbaka krafterna i veckan,annars kör jag igång nästa vecka!)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar