fredag 22 juni 2012

Slut som artist

Och så var denna midsommar över..som jag skrev tidigare så blev det ett lugnt firande..Usch fick höra av min vän att detta är värsta dagen på året för barn vars föräldrar brukar bli fulla,jag förstår inte hur man kan blanda in alkohol när det finns barn runtomkring,visst ett glas vin det säger jag inget om,men när det börjar bli mera än så,usch sånt gillas inte här..Jag hoppas att så få barn som möjligt slipper det idag och i natt…

IMG_8313

Gick till rönninge en stund och kollade på när dom lyfte stången

IMG_8315

Myskläder och promenad vid vattnet på kvällen,fina fina Fanni

IMG_8317

IMG_8320 IMG_8319

IMG_8324 IMG_8323

3 kommentarer:

  1. Ja fy finns tyvärr många son stoppar i sig för mkt alkohol när barnen är med :-( såg er inte på rönninge by trodde ni inte skulle dit?då hade vi ju kunnat setts ju

    SvaraRadera
  2. Åå Tack för en super trevlig midsommar precis vad vi behövde efter allt.... ja du vet! ni är världens finaste vänner och det betyder mkt(=

    nu räknar vi ner dagarna till cypern, jippii!!!

    Kram f w v

    SvaraRadera
  3. Vilken söt blogg! Jag har en fråga, gör du länkbyten? :)

    SvaraRadera