söndag 24 juni 2012

Söndag

Vilken natt,sov som en kratta plus att Maximilian vaknade jätte tidigt.Har hunnit fått en hel del gjort på morgonen,har vikt tvätt,dammsugit dammtorkat,plockat,städat upp 1000 legobitar,bäddat mm,fast vi har städerska så tycker jag inte gör annat än torkar och städar..

Idag kommer min mamma hit till oss,har herrar här som alltid längtar ihjäl sig efter henne,med sig har hon såklart william som har varit där i 5 dagar och blivit bortskämd,tack snälla mamma..nästa gång är det Isaacs tur,tänk när Maximilian blir så stor att han vill åka själv några dagar,nästa sommar kanske:)

I eftermiddag kommer mamma och jag ta en sväng till ikea,ska köpa lite smått och gott där..

I morgon eftermiddag får vi fin besök från halmstad,ända till torsdag stannar dom,det kommer blir fullt ös i våran lägenhet,men det kommer bara bli härligt,har lovat dom att jag ska visa dom djurgården och sen ska vi även ta en sväng på stan,jag hoppas att solen kommer skina annars är det inte lika mysigt,usch tänk om det regnar hela veckan,vad ska man göra då?

 

1036397

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar